وزیر نفت با بیان اینکه دیوان محاسبات کمک مطلوبی به صنعت نفت داشته که آثار آن را نیز مشاهده می‌کنیم، گفت: همکاری بسیار مطلوبی بین وزارت نفت و دیوان محاسبات برقرار است. جواد اوجی در حاشیه حضور سیداحمدرضا دستغیب، رئیس دیوان محاسبات کشور در وزارت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست مطلوبی با رئیس […]

وزیر نفت با بیان اینکه دیوان محاسبات کمک مطلوبی به صنعت نفت داشته که آثار آن را نیز مشاهده می‌کنیم، گفت: همکاری بسیار مطلوبی بین وزارت نفت و دیوان محاسبات برقرار است.
جواد اوجی در حاشیه حضور سیداحمدرضا دستغیب، رئیس دیوان محاسبات کشور در وزارت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست مطلوبی با رئیس دیوان محاسبات کشور داشتیم، در این دو سال و نیمی که از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم می‌گذرد چند نشست با رئیس دیوان محاسبات داشته‌ایم که البته همکاری سازنده‌ای بین وزارت نفت و این نهاد برقرار است.
وی افزود: رئیس دیوان محاسبات در ابتدای مسئولیت خود برخی تکالیف و انتظارهایی از وزارت نفت داشت که خوشبختانه تا به بسیاری از این تکالیف عمل شده است.
وزیر نفت تصریح کرد: رئیس دیوان محاسبات از سیستم پایش و رصد شرکت ملی نفت ایران بازدیدی داشت و فرآیند تولید نفت و گاز کشور را مشاهده کرد.
اوجی به بحث انتقال حساب‌های مربوط به این وزارتخانه به حساب خزانه نیز اشاره و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دیوان محاسبات این موضوع بود که خوشبختانه تا بخش بسیاری از حساب‌ها منتقل شده و برخی دیگر که باقی مانده به‌دلیل اشکالات قانونی است که با کمک و همکاری دیوان محاسبات در نخستین فرصت برطرف و آن‌ها نیز به حساب خزانه منتقل می‌شوند.
به گزارش میزان؛ وی گفت: در نشست گزارشی از عملکرد دوساله وزارت نفت در مورد افزایش تولید نفت، گاز، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی به رئیس دیوان محاسبات ارائه شد، البته هم‌اکنون در فصل بودجه هستیم و امیدواریم برخی چالش‌ها و مشکلات صنعت نفت در این بودجه مدنظر قرار گیرد. از دیوان محاسبات و رئیس آن نیز تشکر می‌کنم، این دیوان کمک خوبی به صنعت نفت داشته که آثار آن را نیز مشاهده می‌کنیم.