مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در این نشست با اشاره به سابقه‌ی طولانی انتشار این روزنامه گفت: روزنامه آفتاب یزد به عنوان با سابقه‌ترین روزنامه‌ی اصلاح‌طلب کشور با ۲۳ سال سابقه انتشار در سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ به کرات بخشی از مطالبات مردم را به چاپ رسانید ولی دولت واکنشی که «امیدآفرین» باشد و […]

مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در این نشست با اشاره به سابقه‌ی طولانی انتشار این روزنامه گفت: روزنامه آفتاب یزد به عنوان با سابقه‌ترین روزنامه‌ی اصلاح‌طلب کشور با ۲۳ سال سابقه انتشار در سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ به کرات بخشی از مطالبات مردم را به چاپ رسانید ولی دولت واکنشی که «امیدآفرین» باشد و سلب بی‌اعتمادی به رسانه داشته باشد نداشت.
منصور مظفری با تأکید بر این نکته که: «تعطیلی روزنامه آفتاب‌یزد در پایان سال ۱۴۰۲ را به صورت رسمی اعلام می‌کنم» اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ روزنامه منتشر نمی‌کنیم تا حداقل شرمنده مردم و شهدا نباشیم.
رئیس جمهور در واکنش به «اعلام تعطیلی روزنامه آفتاب یزد» در سال جدید خطاب به مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد گفت: روزنامه آفتاب یزد نباید تعطیل شود. با سفر به یزد و دیدار با خانواده، انتشار روزنامه را ادامه دهید. رئیسی همچنین خواستار آن شدن تا مدیران و مسئولان دولت پاسخگوی مطالبات مردم به ویژه گزارش‌های مدنظر روزنامه آفتاب یزد باشند.
لازم به توضیح است که مدیران مسئول روزنامه‌ها به ویژه روزنامه‌های اصلاح‌طلب، از این تصمیم روزنامه آفتاب یزد نگرانی خود را اعلام کردند و از منصور مظفری خواستند از این تصمیمی که شاید در این مقطع صحیح باشد منصرف شود و صحنه اطلاع‌رسانی را ترک نکند.
روزنامه آفتاب یزد در شماره‌ی فردا بخشی از گزارش‌هایی که طی سال ۱۴۰۲ بارها منتشر کرده و با بی‌تفاوتی وعدم پاسخگویی مدیران مربوطه مواجه شده علی رغم این که حتی معاون اول رئیس جمهور طی نامه‌هایی پاسخگویی را به این گونه گزارش‌ها خواستار شده بود، منتشر خواهد کرد تا مخاطبان در جریان گزارش‌های مورد اشاره‌ی مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد قرار گیرند و دلیل تصمیم‌گیری برای‌عدم انتشار در سال ۱۴۰۳ را بدانند.