مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی بر لزوم استقرار سامانه نظارت مستمر در بنادر بازرگانی کشور تاکید کرد. «عادل دریس» در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با ناظران قراردادهای پورت اپراتوری بنادر اظهار داشت: در پی برون‌سپاری فعالیت‌های پایانه‌های عملیاتی بنادر کشور که در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی انجام شده است، نظارت بر […]

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی بر لزوم استقرار سامانه نظارت مستمر در بنادر بازرگانی کشور تاکید کرد. «عادل دریس» در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با ناظران قراردادهای پورت اپراتوری بنادر اظهار داشت: در پی برون‌سپاری فعالیت‌های پایانه‌های عملیاتی بنادر کشور که در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی انجام شده است، نظارت بر عملکرد بهره‌برداران پایانه‌های بنادر کشور بیش از پیش اهمیت یافته است. وی با اشاره به کارکرد این نشست برای بهبود عملکرد و رفع مشکلات در بنادر بازرگانی کشور، گفت: ناظران پایانه‌ها با همکاری سازمان بنادر نسبت به استقرار سامانه نظارت مستمر اقدام کنند.
دریس با اشاره به‌ضرورت نظارت عالی بر عملکرد بهره‌برداران پایانه‌های بنادر کشور، تاکید کرد: با تغییر رویکردها و واگذاری امور غیرتصدی‌گری به بخش‌های خصوصی، انتظار می‌رود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد. در این نشست همچنین «علیرضا آذرباد» رئیس اداره امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی بیان‌داشت: برای ارتقای عملکرد و جایگاه یک بندر باید بتوانیم بهره‌وری آن بندر را افزایش دهیم. وی از بررسی دانش و تخصص ناظران قراردادهای اپراتوری بنادر تابعه و برگزاری آزمون تخصصی از همه ناظران خبر داد و گفت: پس از بررسی میزان آشنایی ناظران قراردادهای اپراتوری بنادر تابعه از قراردادهای موجود، در صورت لزوم دوره‌های آموزشی تخصصی ارتقای بهره وری برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا؛ آذرباد ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این گونه نشست‌های هم‌اندیشی، شاهد بهره وری بیشتر و ارتقای خدمات‌رسانی به مشتریان باشیم.