وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: لایروبی ساحل شهرستان بندرگز که در دولت سیزدهم آغاز شده است برای افزایش بهره‌مندی مردم منطقه از ظرفیت‌های ارزشمند ساحل خزر تداوم می‌یابد. احسان خاندوزی در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت تجهیزات املاک تملیکی، زمینه تداوم و تکمیل لایروبی ساحل بندرگز ادامه می‌یابد. […]

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: لایروبی ساحل شهرستان بندرگز که در دولت سیزدهم آغاز شده است برای افزایش بهره‌مندی مردم منطقه از ظرفیت‌های ارزشمند ساحل خزر تداوم می‌یابد.
احسان خاندوزی در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت تجهیزات املاک تملیکی، زمینه تداوم و تکمیل لایروبی ساحل بندرگز ادامه می‌یابد.
وی با بیان این‌که مردم منطقه باید از ظرفیت ساحل بندرگز بهره‌مند شوند، افزود: آن‌ها باید شهد شیرین احیای خلیج گرگان را بچشند که لایروبی ساحل خزر این امر را فراهم می‌کند.
خاندوزی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه دولت این است که برای رونق اقتصادی منطقه ناترازی برق غرب گلستان را برطرف کند.
سید احسان خاندوزی به منظور شرکت در برنامه‌های روز دوم سفر هیئت دولت در گلستان با حضور در روستای سرطاق با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس را گرامی داشت.
وزیر اقتصاد و امور دارایی همزمان با دومین روز سفر هیئت دولت به استان گلستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر از کنارگذر شرقی بندرگز، ساحل بندرگز و رودخانه نوکنده هم
بازدید کرد.
افتتاح متمرکز چند طرح عمرانی و اقتصادی به همراه نشست با نخبگان و اقشار تاثیرگذار شهرستان بندرگز از جمله برنامه‌های دیگر وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز سفر هیئت دولت به استان گلستان است.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک استان گلستان، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد این استان شد.
طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رئیس‌جمهور به گلستان بیشترین مصوبات بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت.
افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، از جمله برنامه‌های روز اول سفر استانی رئیس جمهور در گلستان بود.
به گزارش ایرنا؛ شماری از وزیران و معاونان رئیس‌جمهور، آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.