وزیر راه گفت: هفته آینده آغاز عملیات اجرایی فاز دو فرودگاه امام خمینی (ره) را به ارزش بیش از دو میلیارد دلار با مشارکت طرف خارجی انجام خواهیم داد. مهرداد بذرپاش وزیر راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: هفته آینده آغاز عملیات اجرایی فاز دو فرودگاه امام خمینی […]

وزیر راه گفت: هفته آینده آغاز عملیات اجرایی فاز دو فرودگاه امام خمینی (ره) را به ارزش بیش از دو میلیارد دلار با مشارکت طرف خارجی انجام خواهیم داد.
مهرداد بذرپاش وزیر راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: هفته آینده آغاز عملیات اجرایی فاز دو فرودگاه امام خمینی (ره) را به ارزش بیش از دو میلیارد دلار با مشارکت طرف خارجی انجام خواهیم داد.
وی افزود: این یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور است و گام بلندی به سمت تبدیل شدن هاب منطقه‌ای در حوزه فرودگاهی خواهد بود. این طرح از سال‌های قبل مطرح بود ولی برجای مانده بود و در چندماه اخیر تلاش شد و این طرح عملیاتی خواهد شد.
به گزارش تسنیم؛ وزیر راه با بیان اینکه حدود یک میلیون و نهصد هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در نهضت ملی مسکن در حال ساخت است، اظهار داشت: در برنامه داریم امسال ۵۰۰ هزار قطعه زمین شهری تحویل دهیم که ۴۰۰ هزار آن تحویل شده است.