مدیرکل بندری و دریایی سازمان بنادر گفت: مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی طی ۹ ماه امسال رشد ۶.۱ درصدی داشته است. عادل دریس، مدیرکل بندری سازمان بنادر دریانوردی گفت: میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان آذر ماه امسال در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی معادل ۲۰ میلیون و ۹۸۱ […]

مدیرکل بندری و دریایی سازمان بنادر گفت: مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی طی ۹ ماه امسال رشد ۶.۱ درصدی داشته است.
عادل دریس، مدیرکل بندری سازمان بنادر دریانوردی گفت: میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان آذر ماه امسال در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی معادل ۲۰ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۳۷۳ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۳۶میلیون و ۴۶۲ هزار و ۳۷۳ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۵۷میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۴۶ تن بوده است.
به گفته وی میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان آذر ماه، معادل ۶۱ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۱۹۸ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵۳ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۱۰۷ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۱۵ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۳۰۵ تن بوده است که در مجموع حاکی از رشد ۵.۳درصدی در بخش کالاهای نفتی و رشد ۲۱.۳ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی است.
او می‌گوید: مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی تا پایان آذر ماه، معادل ۸۲میلیون و ۷۷۲ هزار و ۵۷۱تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۹۰ میلیون و ۴۴هزار و ۴۸۰ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت زمان معادل ۱۷۲ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۱ تن بوده که حاکی از رشد ۶.۱ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی، رشد ۸.۶ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی و رشد ۳.۵ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ او گفت: میزان تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان آذر ماه، معادل ۱ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۳۵۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.