سخنگوی دولت گفت: انتظار می‌رود مانند همکاری‌های سابق، در تصویب بودجه نیز بتوانیم از برآورد غیرواقعی منابع جلوگیری کنیم. علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: در روز دانشجوی امسال بیش از نیمی از هیئت وزیران در دانشگاه‌های سراسر کشور حضور یافتند و چون […]

سخنگوی دولت گفت: انتظار می‌رود مانند همکاری‌های سابق، در تصویب بودجه نیز بتوانیم از برآورد غیرواقعی منابع
جلوگیری کنیم.
علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: در روز دانشجوی امسال بیش از نیمی از هیئت وزیران در دانشگاه‌های سراسر کشور حضور یافتند و چون برخی اعضا چندین جلسه داشتند، جمعاً بیش از ۳۰ جلسه بین دانشجویان با اعضای دولت برگزار شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهار نظر کمیسیون تلفیق مجلس درباره کسری ۵۰۰ همت در بودجه، عنوان کرد: گزارش کمیسیون تلفیق درباره کلیات بودجه سال آینده مثبت بود و ممکن است نمایندگان نظرهای متفاوتی داشته باشند. دولت تلاش کرده منابع و مصارف به‌صورت واقعی پیش‌بینی شود.
سخنگوی دولت گفت: انتظار می‌رود مانند همکاری‌های سابق، در تصویب بودجه نیز بتوانیم از برآورد غیرواقعی منابع جلوگیری کنیم. امیدواریم در گرو این همکاری، بتوانیم یک بودجه مناسبی برای سال آینده داشته باشیم تا به رشد اقتصادی، اجرای مرحله اول برنامه هفتم توسعه و جلوگیری از تورم بینجامد.
به گزارش تسنیم؛ بهادری‌جهرمی در پاسخ به سوالی درخصوص عنوان کرد: هدف‌گذاری دولت در توسعه سیاست خارجی بر مبنای توسعه همکاری‌های اقتصادی بوده و در خصوص دیپلماسی همسایگی و کشورهای همسایه نیز همین مسئله محور بوده است. این تعاملات چندجانبه نیز آثار متعددی داشته و به تحقق رشد اقتصادی کمک کرده و در نیمه اول امسال به رشد ۷ درصدی رسیده‌ایم. در هشت‌ماه نخست امسال ارزش صادرات به کشورهای همسایه ۱۲ درصد رشد داشته و به ۱۸ میلیارد دلار رسیده و مجموع مبادلات تجاری در این مدت به ۳۸ میلیارد دلار رسیده است.