وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه و وزیر اقتصاد آذربایجان پیرامون همکاری کنونی و آتی بین دو کشور در زمینه‌های اقتصادی از جمله انرژی، گفتگو و تبادل نظر کردند. «آناتولی» آلپ ارسلان بیرقدار وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه و میکائیل جباروف وزیر اقتصاد آذربایجان پیرامون همکاری‌های بین دو کشور در زمینه‌های اقتصادی از جمله […]

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه و وزیر اقتصاد آذربایجان پیرامون همکاری کنونی و آتی بین دو کشور در زمینه‌های اقتصادی از جمله انرژی، گفتگو و تبادل نظر کردند.
«آناتولی» آلپ ارسلان بیرقدار وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه و میکائیل جباروف وزیر اقتصاد آذربایجان پیرامون همکاری‌های بین دو کشور در زمینه‌های اقتصادی از جمله انرژی، گفتگو و تبادل نظر کردند.
بیرقدار در حاشیه سفر به باکو، پایتخت آذربایجان با جباروف و روشن نجف رئیس شرکت دولتی نفت آذربایجان (سوکار)
دیدار کرد.
وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه به خبرنگاران گفت که ترکیه به دنبال توسعه پروژه‌هایی است که با آذربایجان در زمینه نفت و گاز طبیعی در حال اجرا است.
به گزارش ایلنا؛ وی افزود که با مقامات آذربایجانی درباره نقش دو کشور در امنیت تامین انرژی اروپا، صادرات برق نخجوان آذربایجان به ترکیه و آمادگی برای نشست انرژی ترکیه و آذربایجان که دور چهارم آن به زودی به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، رایزنی کرده است.