وزیر کشور گفت: بانک مرکزی متقبل شده بعضی از طرح‌هایی که برای توسعه و پیشرفت تعریف شده‌ و باید با سرعت بیشتری تکمیل شود را تأمین مالی کند. احمد وحیدی در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور با حضور معاون محمد مخبر معاون رئیس جمهور، درباره محورهای مورد بحث در این جلسه، گفت: موضوعات فرهنگی، اقتصادی […]

وزیر کشور گفت: بانک مرکزی متقبل شده بعضی از طرح‌هایی که برای توسعه و پیشرفت تعریف شده‌ و باید با سرعت بیشتری تکمیل شود را تأمین مالی کند.
احمد وحیدی در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور با حضور معاون محمد مخبر معاون رئیس جمهور، درباره محورهای مورد بحث در این جلسه، گفت: موضوعات فرهنگی، اقتصادی و انتخابات بررسی شد.
وی ادامه داد: در حوزه موضوعات فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعال‌سازی هرچه بیشتر شوراهای فرهنگی در استان‌ها مورد بحث قرار گرفت و نقطه نظرات استانداران نیز منعکس شد.
وزیر کشور بیان داشت: از موضوعات مهم مطرح شده در نشست، انتخابات بود که با محوریت مشارکت، مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.
وحیدی با اشاره به اینکه موضوعات اقتصادی هم با حضور معاون اول رئیس جمهور و مسئولانی از بانک مرکزی، بررسی شد، اضافه کرد: یکی از مسائل مهم دولت، شعار رشد تولید و مهار تورم است که درباره این دو عنوان مهم، گزارشات استان‌ها به تفکیک ارائه و پیشنهادات مختلف در رابطه با کارهایی که باید برای تأمین مالی صورت بگیرد، بررسی شد.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی واحدهای راکد به عنوان یک سیاست دولت، همچنان ادامه دارد، گفت: کنترل قیمت کالاهای اساسی که در سفره مردم نقش بسزایی دارد هم در دستور کار این جلسه قرار داشت که به آن پرداخته شد.
وزیر کشور یادآورشد: در این جلسه بانک مرکزی متقبل شد بعضی از طرح‌هایی که برای توسعه و پیشرفت تعریف شده‌ و باید با سرعت بیشتری تکمیل شود را تأمین مالی کند و همچنین از روش‌های تأمین مالی جدید استفاده بیشتری شود.
به گزارش ایرنا؛ وحیدی درباره روند بررسی جزئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک نیز گفت: در این رابطه کار جدی در منطقه در حال انجام است و به محض اینکه اطلاعات جدیدی کسب شود، حتما به اطلاع مردم خواهد رسید.