رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: توسعه دانش‌فنی زنجیره ارزش از مسائل اساسی در کشور است که اقدام‌های بسیار مطلوبی در این زمینه انجام شده است. عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در نشست خبری دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه […]

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: توسعه دانش‌فنی زنجیره ارزش از مسائل اساسی در کشور است که اقدام‌های بسیار مطلوبی در این زمینه انجام شده است.
عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در نشست خبری دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه و نوآورانه (پتروتک) گفت: دومین نمایشگاه پتروتک از ۲۸ آذرماه به مدت سه روز همزمان با هفته پژوهش به‌منظور حمایت از تولید دانش‌بومی کشور و با همکاری معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.
وی افزود: در دومین رویداد پتروتک نشست‌های تخصصی از جمله مدیریت نوآوری و توسعه محصولات و خدمات فناورانه مورد نیاز صنعت نفت، تامین مالی، پوشش‌های حمایتی، ریسک و ظرفیت‌های قانونی جدید مرتبط با محصولات فناورانه و تولید بار اول و تعاملات بین‌المللی، توسعه ارتباطات فناورانه منطقه‌ای و ظرفیت‌های صادرات خدمات فناورانه برگزار شود.
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با بیان اینکه توسعه دانش‌فنی زنجیره ارزش از مسائل اساسی در کشور است که اقدام‌های بسیار مطلوبی در این زمینه انجام شده است، افزود: مسائل مرتبط با محیط زیست و ارتقای عملکرد صنعت با این هدف نیز در این رویداد بررسی می‌شود.
به گزارش برنا؛ وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدام‌های بسیار مطلوبی در دوسال گذشته همسو با سیاست‌های دولت در زمینه افزایش ظرفیت خدمات فنی‌مهندسی انجام شده است و حمایت‌های خوبی نیز از اقدام‌های نوآورانه انجام خواهد شد.