فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: یک انبار دپوی سوخت حاوی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل شمال خلیج فارس کشف شد. به گزارش فارس، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد سوختی و پس از کسب خبری در خصوص فعالیت قاچاقچیان سوخت به […]

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: یک انبار دپوی سوخت حاوی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل شمال خلیج فارس کشف شد.
به گزارش فارس، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد سوختی و پس از کسب خبری در خصوص فعالیت قاچاقچیان سوخت به وسیله دپو در انبارهای سوختی، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مرزبانان با سرعت به محل مورد نظر اعزام و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی از محل بازدید کردند که در این راستا یک انبار حاوی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.
فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شد.