ورزشکاران محلات منطقه ۱۳ در مسابقات فرامنطقه‌ای با کسب قهرمانی در مسابقات گل کوچک و دستیابی به ۵ مدال نقره و برنز خوش درخشیدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به ثبت نام و شرکت بیش از ۲۸ هزار شهروند در مسابقات محله‌ای و منطقه‌ای از […]

ورزشکاران محلات منطقه ۱۳ در مسابقات فرامنطقه‌ای با کسب قهرمانی در مسابقات گل کوچک و دستیابی به ۵ مدال نقره و برنز خوش درخشیدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به ثبت نام و شرکت بیش از ۲۸ هزار شهروند در مسابقات محله‌ای و منطقه‌ای از تیر ماه سال جاری گفت: مسابقات قهرمان شهر ۲ در ۱۰ رشته مورد اجرا ویژه آقایان فوتبال دستی، دارت، بدمینتون، شنا، دو میدانی، والیبال، بسکتبال، فوتبال گل کوچک و ویژه بانوان آمادگی جسمی، شنا، بدمینتون، بومی محلی، دارت، والیبال، بسکتبال در ۳ مرحله برگزار و نفرات برتر محلات به دور منطقه‌ای و سپس ورزشکاران منتخب جهت رقابت به دور فرامنطقه‌ای مناطق ۲۲گانه راه یافتند.
وی با اشاره به آغاز مرحله فرامنطقه‌ای این مسابقات به صورت متمرکز در مجموعه ورزشی شهید شفیع‌پور و جانبازان از ۲۳ دی ماه افزود: ورزشکاران منطقه ۱۳ در این دوره از مسابقات در بخش تیمی با کسب ۳ مدال نقره و برنز رتبه سوم تیمی مناطق را در رشته‌های فوتبال دستی و بسکتبال کسب کرده و توانستند قهرمانی مسابقات گل کوچک شهر تهران را از آن خود کنند و در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر مدال و لوح و کاپ قهرمانی اعطا شد.
شهردارمنطقه۱۳ با اشاره به موفقیت بانوان و دختران اعزامی به این دوره از مسابقات اظهار داشت: دو مدال نقره و برنز بخش انفرادی در رشته دارت و بدمینتون از آن بانوان ورزشکار منطقه۱۳ شد و توانستند مقام دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یابند.
محمد هادی علی احمدی با اشاره به تداوم رقابت‌ها بین تیم‌های مناطق۲۲گانه خاطرنشان کرد: تیم والیبال آقایان منطقه ۱۳ به دور نهایی راه یافتند و این دوره از مسابقات در سایر رشته‌ها تا ۱۷ بهمن ماه ادامه دارد.
وی یادآور شد: اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران در برگزاری مسابقات قهرمان شهر ۲ به جذب استعداد‌های محلات شهر کمک کرده و از این طریق چهره‌های برتر به جامعه قهرمانی معرفی و به اردوهای انتخابی تیم‌های ملی دعوت می‌شوند.