مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: مصرف گاز در بخش خانگی تجاری و غیر عمده نزدیک به ۵۸۰ میلیون متر مکعب یعنی بالغ بر ۷۰ درصد تولید کشور رسید. سعید عقلی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: مصرف بخش خانگی تجاری و غیر عمده نزدیک به ۵۸۰ میلیون متر مکعب بالغ بر ۷۰ درصد تولید […]

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: مصرف گاز در بخش خانگی تجاری و غیر عمده نزدیک به ۵۸۰ میلیون متر مکعب یعنی بالغ بر ۷۰ درصد تولید کشور رسید.
سعید عقلی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: مصرف بخش خانگی تجاری و غیر عمده نزدیک به ۵۸۰ میلیون متر مکعب بالغ بر ۷۰ درصد تولید کشور رسید.
وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده توانستیم گاز را برای همه هموطنان تأمین کنیم و نسبت به سال گذشته با توجه به اینکه دمای هوا دو درجه گرم‌تر بوده و در نتیجه ۵۴۰ میلیون به ۵۸۰ میلیون متر مکعب رسیده و مصرف نتیجه بالاتری را تجربه کرده‌ایم.
به گفته این مقام مسئول در بخش خانگی تجاری و صنایع غیر عمده ۶۸ درصد مربوط به بخش خانگی که ۳۹۴ میلیون متر مکعب می‌شود و مابقی در سایر بخش‌ها مصرف شده است.
وی در ضمن قدردانی از مردم در عرصه صرفه‌جویی خاطرنشان کرد: با صرفه‌جویی‌های انجام شده توانستیم ۶ درصد بیشتر گاز برای صنایع غیر عمده تأمین کنیم.
به گزارش مهر؛ عقلی در خاتمه خاطرنشان کرد: استان‌های تهران، خراسان رضوی و مازندران بالاترین مصرف گاز را داشته‌اند.