سخنگوی دولت گفت: موشک‌هایی که بر سر کودکان و بیمارستان‌های غزه ریخته می‌شود با پولی ساخته شده که به حساب جریان رسانه‌ای حامی صهیونیسم رفته تا سر مردم کلاه بگذارند.به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در همایش دانش‌آموزی «من دادخواه توام»، با بیان تمثیلی از وضعیت امروز سرزمین‌های اشغالی در فلسطین، اظهار کرد: اگر روزی […]

سخنگوی دولت گفت: موشک‌هایی که بر سر کودکان و بیمارستان‌های غزه ریخته می‌شود با پولی ساخته شده که به حساب جریان رسانه‌ای حامی صهیونیسم رفته تا سر مردم کلاه بگذارند.به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در همایش دانش‌آموزی «من دادخواه توام»، با بیان تمثیلی از وضعیت امروز سرزمین‌های اشغالی در فلسطین، اظهار کرد: اگر روزی کسانی به خانه شما بیایند و بگویند اگر امکان دارد چند روز در خانه‌تان مهمان باشیم و شما بپذیرید، اما وقتی در خواب هستید، چاقو بردارند و اهالی خانه را بکشند و بچه‌ها را بیرون کنند، آن بچه‌ها باید چه کنند؟ فرار کنند یا مقاومت کنند؟ نباید خانه را پس بگیرند؟ آن کودک از همسایگان چه انتظاری دارد؟ صهیونیست‌ها را انگلیس به سرزمین فلسطین آورد و گفت اجازه دهید آنان چند وقت اینجا باشند.
وی ادامه داد: وضعیت امروز مسئله فلسطین هم همین است‌. آیا کودکان آن خانه که غصب شده و اهالی‌اش کشته شده‌اند، انتظار دارند همسایگان خانه‌شان با آن قاتلان رفت‌وآمد کنند؟ اگر این بچه مظلوم هر روز در خیابان فریاد بزند و بگوید این قاتل، خانه ما را غصب کرده است، قاتل بی‌آبرو می‌شود اما اگر بازماندگان چنین نکنند و مقاومتی نشان ندهد، چند بعد همه یادشان می‌رود که چه کسی قاتل بوده است.

 


بهادری جهرمی یادآور شد: انگلیسی‌ها تمام تلاش‌شان در ۸۰ سال اخیر این بود که همه مردم دنیا یادشان برود آنان غاصبند، اما بچه‌های فلسطینی هر روز ایستادند و انتظار دارند دیگران هم به جای رفت و آمد با غاصبان، به یاری فلسطینی‌ها بیایند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی بار دیگر خاطره ۸۰ ساله را زنده کرد و دنیا به یاد آورد صهیونیست‌ها غاصبند، تاکید کرد: صهیونیست‌ها سال‌ها تلاش کردند با ساخت فیلم و امثالش، این موضوع را از اذهان مردم دنیا پاک کنند. اما ۸۰ سال بعد از اینکه غاصبان هم پول هم اسلحه و هم رسانه داشتند، عملیات طوفان الاقصی غبارها را کنار زد.
دبیر هیئت دولت گفت: امروز مردم جهان برخلاف هزینه‌هایی که با حمایت صهیونیست‌ها انجام شده بود، یکصدا به خیابان‌ها آمدند و از ظلم به فلسطینیان و پایمال شدن حق آنان می‌گویند. مردم دنیا به ریخته شدن موشک بر سر کودکان اعتراض می‌کنند و نشان می‌دهند از سال‌ها دروغگویی صهیونیست‌ها آگاه شده‌اند.
بهادری جهرمی تاکید کرد: موشک‌هایی که امروز بر سر کودکان و بیماران و بیمارستان‌های غزه ریخته می‌شود با پولی ساخته می‌شود که به حساب رسانه‌های جریان حامی صهیونیسم گذاشته می‌شود تا سر مردم کلاه بگذارند. هر دو موشک را یک نگاه ساخته و یک مبنا و یک جهت دارد. هدف این است که عده‌ای نمی‌خواهند انسانیت، حق‌طلبی و خوبی زنده بماند اگر زورشان برسد انسانیت و حق‌طلبی را حذف می‌کنند و اگر زورشان نرسید خود انسان را از زندگی محو می‌کنند.
دبیر هیئت دولت تاکید کرد: آنان به جای موشک رسانه‌ای و تبلیغاتی موشک نظامی می‌سازند و با همان پولی که خرج موشک رسانه‌ای می‌شود رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر انگلیس از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند. همان شب که صهیونیست‌ها بیمارستان را بمباران‌ می‌کنند، رسانه‌ها هم تجهیز می‌شوند تا حق‌طلبی و فطرت انسانی را خاموش کنند اما مقاومت غزه نشان داد فطرت پاک ‌و حق‌طلبی هرگز خاموش  می‌شود.