سعیده عرب، بازیگر سینما و تلویزیون درباره دلایل نبودش در تلویزیون خطاب به مردمی که جویای احوالش هستند، گفت: اینکه نیستم بنا به تصمیم خودم نیست. مدت‌هاست که هیچ پیشنهادی به من نمی‌شود و گویا ما هنرمندان را با این سن و سال فراموش کرده‌اند. این بازیگر در توضیح بیشتر دلیل نبودش در سریال‌های طولانی […]

سعیده عرب، بازیگر سینما و تلویزیون درباره دلایل نبودش در تلویزیون خطاب به مردمی که جویای احوالش هستند، گفت: اینکه نیستم بنا به تصمیم خودم نیست. مدت‌هاست که هیچ پیشنهادی به من نمی‌شود و گویا ما هنرمندان را با این سن و سال فراموش کرده‌اند. این بازیگر در توضیح بیشتر دلیل نبودش در سریال‌های طولانی تلویزیون می‌گوید: با کمال تاسف یکسری از افراد در کارهایی حضور دارند که می‌آیند و نقش می‌خرند! وقتی دوستانی هستند که پول می‌دهند و نقش می‌خرند و اینگونه خودشان را نشان می‌دهند، دیگر کسی به ما کاری پیشنهاد نمی‌دهد. اگر هم قرار باشد بابت بازی چندر غاز به ما بدهند دیگر برایشان مقدور نیست. اگر هم بخواهند به ما لطف کنند لطفشان اینطور است که پایین‌ترین دستمزدها را که متعلق به ۲۵ سال پیش است پیشنهاد می‌دهند که آن هم برای ما امکان‌پذیر نیست و ترجیح می‌دهیم کار نکنیم. به گزارش ایسنا، عرب همچنین بیان می‌کند: بازیگران هم سن و سال من بسیارند و متاسفانه بعضی‌ها هم یک پروسه سنگین بیماری که خودم درگیرش بودم را گذرانده‌اند و باید گفت واقعاً نمی‌شود با این شرایط کار کرد.
حالا باز هم ما می‌گوییم با همین شرایط کنار می‌آییم و کار می‌کنیم اما بعضاً می‌بینیم یکسری رفتارهای ناخوشایندی می‌شود. به عنوان مثال ما را برای کاری آفیش می‌کنند و بعد از یک هفته می‌گویند لوکیشنمان هماهنگ نشد! و یا بهانه‌های مختلف که خیلی زشت است. سعیده عرب سپس در پاسخ به اینکه به عنوان هنرمندی که سال‌هاست سابقه دارید چه صحبتی با مدیرانی دارید که می‌گویند درِ سازمان صداوسیما به روی هنرمندان باز است؟ می‌گوید: فقط به دادِ هنرمندان برسند چون کار دیگری از ما برنمی‌آید. اسم نمی‌برم یکی ـ دو نفر از بازیگران هستند که در همه کارهای شبکه نمایش خانگی حضور دارند.