شامگاه ۱۳ بهمن ماه در کنسرت اصفهان «امین بانی» از حضور و ساز زدن نوازنده زن ارکستر این خواننده ممانعت به عمل آمد. نگار اعزازی، نوازنده دف گروه امین بانی پس از این ممانعت، روی صفحات شخصی خود نوشته است: «در نهایت در اصفهان اجازه اجرای زنده روی صحنه را به من ندادند. امیدوارم روزی […]

شامگاه ۱۳ بهمن ماه در کنسرت اصفهان «امین بانی» از حضور و ساز زدن نوازنده زن ارکستر این خواننده ممانعت به عمل آمد. نگار اعزازی، نوازنده دف گروه امین بانی پس از این ممانعت، روی صفحات شخصی خود نوشته است: «در نهایت در اصفهان اجازه اجرای زنده روی صحنه را به من ندادند. امیدوارم روزی نوازنده‌های خانم در تمام شهرستان‌های ایران به صورت قانونی فعالیت کنند.»
پیش‌تر و پس از جنجال‌های ممانعت از حضور نوازنده خانم ارکستر علیرضا قربانی در اصفهان، قربانی کنسرتش را لغو کرد و وزیر ارشاد در اقدامی بی‌سابقه به تندی علیه مدیران استانی اصفهان موضع گرفت. حالا و پس از این حجم از حواشی، شب گذشته نیز مشابه همین اتفاق در اصفهان رخ داد تا باز هم مدیران اصفهان رفتار غیرقانونی دیگری را علیه وزارت ارشاد اعمال کنند. به گزارش ایسنا، سخت‌گیری مدیران اصفهانی تا حدی است که اجازه فعالیت اپراتور فنی صدا که یک خانم بود، نیز به گروه داده نشد.