نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد با بیان اینکه تئوری جدید دشمنان و محور فتنه آن‌ها کاهش مشارکت مردمی در انتخابات است، گفت: برای حفظ اقتدار ملی و امنیت ایران، همه در این عرصه سرنوشت ساز حاضر می‌شویم. محمدحسین زارع پزشک و کارشناس ارشد حقوق جزا به ایرنا گفت: همه تبلیغات […]

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد با بیان اینکه تئوری جدید دشمنان و محور فتنه آن‌ها کاهش مشارکت مردمی در انتخابات است، گفت: برای حفظ اقتدار ملی و امنیت ایران، همه در این عرصه سرنوشت ساز حاضر می‌شویم.
محمدحسین زارع پزشک و کارشناس ارشد حقوق جزا به ایرنا گفت: همه تبلیغات دشمن بر این متمرکز شده که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما این آرزو هرگز محقق نمی‌شود و مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضور خواهند یافت.
وی در مورد برنامه‌های خود برای حوزه انتخابیه تفت و میبد در صورت انتخاب شدن، اظهار کرد: در مورد استان یزد و حوزه میبد و تفت، بارها با مقامات سیاسی و اجتماعی در مورد شهر توریستی و میراث فرهنگی و گردشگری و پایتخت فرهنگی و میراث فرهنگی صحبت کرده ام.
زارع رویکرد خود برای خدمت به مردم را اجتماعی و اقتصادی دانست و یادآور شد: برخی از زیرساخت‌های جاده‌ای در استان و حوزه تفت و میبد نیازمند اصلاح است و وزارت راه و شهرسازی باید به این مقوله نگاه ویژه داشته باشد؛ یزد دومین استان معدنی کشور، ششمین استان صنعتی و دومین یا سومین استان گلخانه‌ای صنعتی است پس خیلی ثروت و نعمت داریم که باید با برنامه‌ریزی از آن‌ها استفاده شود.
وی اصلاح جاده ها، راه آهن و ساماندهی قطار ریلی استان را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: به جای ساختن فرودگاه کوچک باید به فکر اصلاح وضعیت ریلی باشیم تا قدرت اقتصادی فرامنطقه‌ای ما تقویت شود.
کج‌کاری‌ها، نداشتن برنامه و وزیر محور بودن برخی برنامه‌ها باعث نارضایتی شده است. زارع، توسعه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای را موجب کاهش تصادفات و آرامش مردم دانست و اضافه کرد: باید سفرها رضایت بخش شود و حتی درآمد مردم هم در این حوزه بیشتر شود.
وی ادامه داد: در بحث توسعه صنعتی، یزد استانی «کارگر محور» است که باید به اقتصاد هایتک و «دانش بنیاد محور» با نگاه به انرژی سبز و کاهش آلودگی هوا تغییر کند.


این نامزد انتخاباتی استان یزد، بحث دیگر را ضرورت تقویت سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه تولید تجهیزات پزشکی دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های جامعه پزشکی استان، باید به پیشرفت در این حوزه کمک شود.
به گفته وی، بافت شهری و خیابان‌های میبد و تفت باید متناسب با تحولات شهری، نوین‌تر شود؛ برای میبد و تفت می‌توان «میبد نوین» و «تفت نوین» تعریف کرد و موضوع دیگر اینکه در از معادن چادرملو و راه آهن برای توسعه استان استفاده شود که هم اکنون اینگونه نیست و یک نقطه ضعف است.
زارع بر حفظ باغشهر تفت به عنوان شهر گردشگری تاکید کرد و اظهار کرد: نباید با بهره‌برداری از برخی معادن، بیماری‌ها را افزایش داد، در شهری مثل تفت، محیط زیست و فضای مفرح آن را باید حفظ و از تخریب آن جلوگیری کنیم.
نامزد انتخاباتی تفت و میبد یادآور شد: یکی از معضلات کشور ما در برخی از حوزه‌های اجتماعی است؛ دنیا تغییر کرده است و قطعا روش‌های درسی ما، تدریس ما و حکومت داری ما باید تغییر کند، با روش ۲۰ سال قبل نمی‌توان کشور را اداره کرد.
وی گفت: دشمن اراده کرده به اجتماع و خانواده ما آسیب بزند؛ اراده کرده به بنیادهای اجتماعی ما حمله کند پس یکی از فعالیت‌های مجلس آینده باید اصلاح رفتارهای اجتماعی و تامین رفا اجتماعی مردم باشد.
زارع با بیان اینکه کج‌کاری‌ها و نداشتن برنامه و وزیر محور بودن برخی برنامه‌ها باعث نارضایتی شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات مردم، مسکن است که باید این موضوع ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه نمی‌توان با این تورم، امنیت کشور را حفظ کرد، گفت: باید شاخص‌های امنیت از نظر اقتصادی، بهداشتی یا نظامی حفظ شود و حقوق نیروهایی که در این حوزه کار می‌کنند، تضمین شود؛ افزایش حقوق کارمندان دولت نیز با توجه به تورم باید
اصلاح شود.
زارع، افزایش ریلی و جاده‌ای را موجب کاهش تصادفات و آرامش مردم دانست و اضافه کرد: باید سفرها رضایت بخش شود و حتی درآمد مردم هم در این حوزه بیشتر شود. زارع بر از بین بردن دو قطبی‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: سه عنصر بزه کاری شامل اینترنت، فضای مجازی و ماهواره باید رصد و بطور صحیح در اختیار مردم قرار گیرد؛ آسیب‌های اجتماعی هر چه کم باشد، باز هم زیاد است.
این پزشک بر تقویت قدرت خرید مردم و و برداشتن انحصار خرید خودرو و وارد کردن این کالا تاکید کرد و اظهار داشت: انحصار ایران خودرو و سایپا را باید از دست دولت خارج کنیم.
اصلاح نظام بانکداری، ساماندهی حوزه سایبری، ساماندهی اتباع و اصلاح ساختار جمعیت از دیگر برنامه‌هایی بود که که این داوطلب انتخابات وعده داد که در صورت انتخاب شدن آن‌ها را پیگیری می‌کند.
دکتر محمد حسین زارع، پزشک و متخصص طب اورژانس، کارشناس حقوق، کارشناس ارشد حقوق جزا، مدرس دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی و کارشناس رسمی دادگستری است.
وی به مدت ۲۵ سال کار پزشکی را در اورژانس انجام داده و در مراکز درمانی شهید رهنمون و شاه ولی یزد و همچنین در مناطق تنب کوچک، تایباد و کرمانشاه طبابت کرده و ارزیاب ارشد اعتباربخشی بیمارستان‌های کشور در اغلب مراکز درمانی بوده است.
وی یکسال مدیر بیمارستان سوانح سوختگی یزد بوده و تئوری کاشت پوست و ساختمان بیمارستان سوانح سوختگی جدید را طراحی کرده است و از سال ۸۴ تا اردیبهشت امسال مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد بوده و در توسعه درمانی استان و تامین تجهیزات این حوزه در استان به خصوص در مراکز درمانی شهید صدوقی، شهید رهنمون و مناطق تفت و میبد نقش داشته است.