گپ نیوز خبر: یک وزیر دولت روحانی می‌گوید: نزدیک انتخابات است برخی همدیگر را پاره می‌کنند! ما: اغراق کرده، چنین خشونتی برای انتخابات وجود ندارد فقط در حال رقابت سالم هستند. خالص‌سازی جزو برنامه‌ها باشد تکه پاره‌سازی جزو برنامه‌های آنها نیست! **** خبر: کنایه تند میرلوحی به باهنر: شاید در جیب آقای باهنر لیستی وجود […]

گپ نیوز

خبر: یک وزیر دولت روحانی می‌گوید: نزدیک انتخابات است برخی همدیگر را پاره می‌کنند!
ما: اغراق کرده، چنین خشونتی برای انتخابات وجود ندارد فقط در حال رقابت سالم هستند. خالص‌سازی جزو برنامه‌ها باشد تکه پاره‌سازی جزو برنامه‌های آنها نیست!
****
خبر: کنایه تند میرلوحی به باهنر: شاید در جیب آقای باهنر لیستی وجود دارد که اصلاح‌طلبان از آن بی‌خبر هستند.
ما: با این حرف آدم یاد احمدی‌نژاد می‌افتد که او هم می‌گفت: منم یک لیست در جیبم دارم!
****
خبر: سرمربی پرسیپولیس بعد از پایان دربی در مصاحبه‌ای در مورد اختلافات خود با سرمربی استقلال گفت: یک سری اتفاق هم افتاده و نمی‌گویم چیزی نبوده است. ولی در آخر ما ممکن است گوشت هم را بخوریم، ولی استخوان هم را دور نمی‌اندازیم!
ما: خب با بیان این ضرب المثل فهمیدیم اختلاف چندانی نیست در نهایت گوشت هم را بخوردند و استخوان هم را دور نمی‌اندازند که اتفاق مهمی نیست!
****
خبر: افشاگری نماینده مجلس از تلاش دولت برای افزایش قیمت بنزین
ما: هیچ افشاگری در کار نبوده فقط مجلس یک بند لایحه برنامه توسعه هفتم که مربوط به افزایش قیمت انرژی بوده حذف کرده. افشاگری کجا بود؟!
****
یک استاد بزرگوار: برخی نگویند در صورت رابطه با آمریکا قیمت‌ها کاهش می‌یابد.
ما: بی‌خیال آمریکا اما برخی بگویند در چه صورتی بالاخره قیمت‌ها کاهش می‌یابد؟! در صورت رابطه با کجا قیمت‌ها پیدا می‌کند؟!