وزیر امور خارجه روسیه معتقد است، علیرغم وجود حزب‌الله در لبنان و جنبش‌های طرفدار فلسطین در ایران، این کشورها تا زمانی که اقدامات تحریک‌آمیز صورت نگیرد، در درگیری شرکت نخواهند کرد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری راشا تودی گفت: «من معتقدم که نه ایران و نه لبنان خواهان دخالت در […]

وزیر امور خارجه روسیه معتقد است، علیرغم وجود حزب‌الله در لبنان و جنبش‌های طرفدار فلسطین در ایران، این کشورها تا زمانی که اقدامات تحریک‌آمیز صورت نگیرد، در درگیری شرکت نخواهند کرد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری راشا تودی گفت: «من معتقدم که نه ایران و نه لبنان خواهان دخالت در این بحران نیستند».
به گفته وی، این کشورها با وجود حضور حزب الله در لبنان و جنبش‌های طرفدار فلسطین در ایران، تا زمانی که اقدامات تحریک‌آمیز صورت نگیرد، در درگیری شرکت نخواهند کرد.
وزیر خارجه روسیه اضافه کرد: «من هیچ تمایلی از سوی ایران یا هیچ کشور دیگری برای جنگ گسترده در منطقه نمی‌بینم. مشکل این است که اگر این خویشتن داری به عنوان ضعف تلقی شود، به عنوان چراغ سبز برای انجام هر کاری در غزه، اشتباه بزرگی خواهد بود».