برنامه قدیمی «راه شب» که قدمت آن به ۵۰ سال می‌رسد، همچنان هر شب از رادیو ایران شنیده شود. بحیرایی، مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در توضیحاتی درباره جزئیات ساخت این برنامه پس از گذشت ۵۰ سال بیان کرد: «راه شب» شب‌های مختلف به گروه‌های مختلف تحویل داده می‌شود و گروه‌ها آن چهارچوب […]

برنامه قدیمی «راه شب» که قدمت آن به ۵۰ سال می‌رسد، همچنان هر شب از رادیو ایران شنیده شود. بحیرایی، مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در توضیحاتی درباره جزئیات ساخت این برنامه پس از گذشت ۵۰ سال بیان کرد: «راه شب» شب‌های مختلف به گروه‌های مختلف تحویل داده می‌شود و گروه‌ها آن چهارچوب را رعایت می‌کنند، اما رنگ و بوی گروه خودشان را به آن برنامه اضافه می‌کنند و چارچوب کلی برنامه ثابت است و بخش‌های مختلفی دارد که در تمام شب‌ها مشترک است و مجریان هر شب هم متفاوت است. وی ادامه داد: شب‌های مختلف از مجریان مختلف استفاده می‌کنیم که از جمله این مجریان می‌توان به نیکنام، همتی، سعید بیابانکی، داود حیدری و همایی اشاره کرد.
بحیرایی درباره دشواری‌های اجرای برنامه شبانه نیز گفت: این برنامه به جنس مخاطب برمی گردد، ما معمولا در برنامه‌های صبحگاهی، مخاطبان گذری، زیاد داریم، اما واقعیت این است که مخاطب برنامه‌های شبانگاهی بویژه در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تا ۲ و ۳۰ دقیقه، به نوعی مخاطب پاتوقی برنامه محسوب می‌شوند. به همین دلیل انتظاراتی که این مخاطبان دارند با مخاطبان برنامه‌های دیگر متفاوت است، مخاطبان یک همراه و رفیق می‌خواهند این که یک نفر به عنوان دوست و همراه کنارشان باشد، حس خوشایندی برای مخاطب ایجاد کند و ما سعی کردیم در برنامه «راه شب» این حس را به شنونده القا کنیم. به گزارش ایسنا، وی درباره ماندگاری برنامه «راه شب» هم در پایان با اشاره به اینکه قدمتی ۵۰ ساله دارد، گفت: این برنامه به جنس مخاطبانش برمی‌گردد. در تمام این ۵۰ سال رشد کرده و بالیده و خیلی از برنامه‌های دیگر هم بر این مبنا ساخته شده اند.