رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه این کمیسیون برای رفع ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد. ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس، گفت: این طرح با رأی بالا در کمیسیون اجتماعی و صحن علنی […]

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه این کمیسیون برای رفع ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد.
ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس، گفت: این طرح با رأی بالا در کمیسیون اجتماعی و صحن علنی مجلس تصویب شد و برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شد اما شورا و مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراداتی به آن گرفتند و به مجلس و کمیسیون اجتماعی بازگشت.
وی با بیان اینکه در زمان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل جلسه نداده‌اند، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این هفته جلسه کمیسیون اجتماعی برای رفع ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص نسبت به طرح مذکور برگزار شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه یکی از ایرادات وارده به طرح ساماندهی کارکنان دولت داشتن بار مالی است، ادامه داد: بیشتر ابهامات شورای نگهبان نسبت به این طرح شکلی و ویرایشی است و ایرادات مجمع در رابطه با سیاست‌های کلی نظام است که تلاش خواهیم کرد در جلسه کمیسیون اجتماعی که با حضور نمایندگان شورا و مجمع برگزار می‌شود، این ایرادات برطرف شود.
اسماعیلی تصریح کرد: پس از برگزار جلسه و رفع ایرادات، گزارش کمیسیون اجتماعی در رابطه به طرح ساماندهی کارکنان دولت برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.
به گزارش تسنیم؛ نماینده گرمی در مجلس با بیان اینکه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در جلسات این هفته به پایان خواهد رسید، گفت: پس از اتمام بررسی لایحه برنامه، با توجه به اهمیت موضوع و مطالبات مردمی بلافاصله طرح استخدامی کارکنان دولت در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت تا این طرح هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.