آفتاب یزد : مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، زنده نگهداشتن یاد شهدا به‌ویژه شهدای امنیت و تداوم راهشان را رسالتی همگانی دانست. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین؛ آیین اختتامیه کنگره ملی شعر شهدای امنیت روز گذشته با حضورحجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران ، خانواده شهید عجمیان از شهدای امنیت، […]

آفتاب یزد : مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، زنده نگهداشتن یاد شهدا به‌ویژه شهدای امنیت و تداوم راهشان را رسالتی همگانی دانست.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین؛ آیین اختتامیه کنگره ملی شعر شهدای امنیت روز گذشته با حضورحجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران ، خانواده شهید عجمیان از شهدای امنیت، خانواده شهید خالقی از شهدای امنیت استان قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، عمیدی مسئول دفتر وزارت خارجه در استان، کوزه‌گرها مدیرعامل تأمین اجتماعی، خواجه‌وند مدیرعامل شرکت آب استان قزوین، اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید استان، براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مددخانی فرماندار آبیک، موسوی مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، جمعی از شعرا و خانواده معظم شهدا و چهره های مطرح ادبی کشور همچون استاد رضا اسماعلیلی و استاد مصطفی محدثی در سالن اجتماعات شرکت گاز استان قزوین برگزار شد. علی حجتی پور در این مراسم گفت: حال خوب امروز ما نتیجه جان نثاری شهداست و در این راستا شهدای امنیت نقش اساسی در آرامش مردم داشته‌اند که زنده نگهداشتن یاد آنها رسالتی همگانی است. وی افزود: این کنگره که حاصل یک کار سه ماهه است، با همکاری دبیرخانه کنگره شعر ستاد امر به معروف کشور و با هدف ادای دین به شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهدا و خاطرات آنها برگزار شد. مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: حدود هزار اثر از ۳۵۶ شاعر از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره رسید که از آن میان ۱۰ اثر با داوری داوران به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شده است.


حجتی‌پور اظهارداشت: هنرمندان و شعرای توانای کشور و استان با سرودن اشعاری در منقبت شهدای امنیت با ابزار هنر در گرامیداشت یاد این افراد والامقام مشارکت کرده و آثار زیبایی را خلق کردند. حجتی‌پور ادامه داد: این کار فرهنگی با ارزش در کنار رسالت و مأموریت اصلی همکارانمان در شرکت گاز برای رساندن این نعمت الهی به شهرها و روستاهاست و با این کار رویکرد فرهنگی شرکت نیز نمایان شد.
وی گفت: با تلاش همکاران شرکت گاز استان قزوین در حال حاضر ۹۳ درصد جمعیت روستایی و صد درصد جمعیت شهری از تسهیلات گازطبیعی برخوردار هستند و خدمت‌رسانی تا بهره‌مندی کامل همه مردم از گاز تداوم خواهد داشت. گفتنی است این کنگره مورد استقبال هنرمندان و شعرای مطرح استان و کشور قرار گرفت و در این آیین ۱۰ شاعر منتخب کنگره و همچنین خانواده‌های شهدای امنیت از جمله خانواده شهید عجمیان و شهید خالقی مورد تجلیل قرار گرفتند.