آفتاب یزد: یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج عمق بخشی به انقلاب اسلامی با هدف تشکیل حکومت اسلامی است تا مردم طعم شیرین آن را بچشند. به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه شمال‌شرق؛ فرمانده حوزه بسیج شرکت با اعلام این مطلب گفت: وظیفه ما بسیجیان، تربیت کارمند در تراز انقلاب […]

آفتاب یزد: یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج عمق بخشی به انقلاب اسلامی با هدف تشکیل حکومت اسلامی است تا مردم طعم شیرین آن را بچشند.
به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه شمال‌شرق؛ فرمانده حوزه بسیج شرکت با اعلام این مطلب گفت: وظیفه ما بسیجیان، تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی است، کسی که با گفتار، کردار و اخلاقش علاوه بر جاذبه داشتن، به گونه‌ای ایثار و عمل کند که در هر کار زمین مانده‌ای از او کمک بخواهند.
هادی شیخ مقدس در دیدار با بسیجیان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال‌شرق؛ خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج رسالت و ماموریت بسیج، ضرورت درک صحیح موقعیت جایگاه بسیج، انسجام بخشی در اهداف و عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج و راهکارهای تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی بخش مهمی از وظایف ماست که اگر خدا ناکرده کوتاهی کنیم باید در روز محشر پاسخگوی آن باشیم.
وی ادامه داد: همه تلاش دشمن بر این است که با بهره‌گیری از ابزار رسانه‌ای خود، اهداف و آرمان انقلاب اسلامی را تضعیف کند ولی بصیرت بسیجیان و حضور مردم در میدان، نقشه آن‌ها را نقش بر آب خواهد کرد و حاصلی جز ذلت و رسوایی برایشان نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره در مقاطع مختلف نقشه راه حرکت مردم و مسئولان را مشخص می‌فرمایند، جهاد تبیین و تلاش برای اجرای درست و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب راه برون رفت از مشکلات و توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن است و همه باید برای تحقق آن در میدان حضور فعال داشته باشیم.
فرمانده حوزه بسیج شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: اگر روحیه و فرهنگ دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه و بین اقشار مختلف نهادینه شود هیچ دشمنی جرات تضعیف کشور و نظام اسلامی را نخواهد داشت.
شیخ مقدس همچنین در گفتگو با رابط بسیج خواهران پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال‌شرق تصریح کرد: در بحث کمک به اجرای برنامه‌هایی با موضوع عفاف و حجاب به شرط داشتن برنامه مدون و اثربخش، هیچگونه محدودیتی نداریم.
معاون مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران درخواست مسئولین منطقه شمال‌شرق برای داشتن یک سالن آمفی تئاتر درخور شان همکاران را منطقی دانست و گفت: امیدواریم با کمک و مساعدت ستاد بتوانیم گام‌های خوبی در این زمینه برداریم و سالنی نه بیش از نیاز و نه کمتر از آن در این منطقه بسازیم.
شایان ذکر است: پیگیری سایر مشکلات و چالش‌های منطقه شمال‌شرق در حوزه‌های فنی، عملیاتی و ستادی بخش دیگری از جلسه دیدار معاون مدیرعامل شرکت با مدیر و معاونین منطقه شمال‌شرق بود.