دکتر یوسف‌رضا ادیب‌زاده معاون مرکز وکلای قوه قضائیه با حضور در دادگستری شهرستان اسلامشهر با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی رئیس دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. معاونت وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در این دیدار خواستار شد تا شرایطی برای تردد آسان‌تر وکلا و کارآموزان به مراکز قضائی شهرستان […]

دکتر یوسف‌رضا ادیب‌زاده معاون مرکز وکلای قوه قضائیه با حضور در دادگستری شهرستان اسلامشهر با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی رئیس دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
معاونت وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در این دیدار خواستار شد تا شرایطی برای تردد آسان‌تر وکلا و کارآموزان به مراکز قضائی شهرستان اسلامشهر فراهم گردد.
وی همچنین با اشاره به موضوع آموزش و ارتقاء سواد علمی وکلا به ویژه کارآموزان وکالت از رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر خواست تا دوره‌های آموزشی با همکاری مرکز وکلا برگزار شود تا ضمن کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضائی از اطاله دادرسی نیز جلوگیری شود که در این خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی اعلام آمادگی کرد.
دکتر یوسف رضا ادیب‌زاده هدف از سفرش به شهرستان اسلامشهر را دیدار با وکلای آن شهرستان و شنیدن مشکلات و پیشنهاداتشان از نزدیک ذکر کرد و گفت: سفر به شهرستان‌های استان تهران یکی از اولویت‌های معاونت وکلا می‌باشد.