مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: تا سال آینده مسکن مهر پردیس باید تکمیل و تحویل متقاضیانی شود که بیش از ۱۲ سال در انتظار تحویل واحدهایشان هستند و برای این کار با هیچ پیمانکاری مماشات نخواهیم کرد. دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و […]

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: تا سال آینده مسکن مهر پردیس باید تکمیل و تحویل متقاضیانی شود که بیش از ۱۲ سال در انتظار تحویل واحدهایشان هستند و برای این کار با هیچ پیمانکاری مماشات نخواهیم کرد.
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و برخی از مسئولان این شهر، ضمن بازدید از فازهای مختلف شهر پردیس و روند اجرای مسکن در این شهرستان، نشستی مشترک را به‌منظور بررسی پیشرفت پروژه‌ها برگزار کردند.
خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص نتایج این بازدید و جلسه، اظهار کرد: طی این نشست مقرر شد پیگیری‌هایی برای اقاله پیمانکاران که اقدام به ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های خود نمی‌کنند، انجام شود.
وی گفت: طی این نشست عملکرد پیمانکاران و تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها که بعضاً باید به‌طور حتم فسخ قرارداد و خلع ید شوند مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: به‌زودی پیمانکاران خوش‌سابقه، جایگزین پیمانکاران بدعهدی می‌شوند که طی ماه‌های اخیر اقدامی برای ساخت و ساز و اتمام پروژه‌های مسکن مهر پردیس نداشتند.
محبت خواه با بیان اینکه پیمانکاران بدعهد باید پاسخگوی متقاضیان باشند، تأکید کرد: با پیگیری‌های دستگاه قضائی و دادستان شهرستان پردیس، این نوع پیمانکاران بدعهد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد تا بابت این تاخیرات و ناکارآمدی اقدامات لازم صورت بگیرد.
وی ابراز کرد: مانند اقاله پیمانکاران بدعهد در ماه‌های گذشته، پروژه‌های دیگر مسکن مهر پردیس نیز باید به‌سرعت تعیین تکلیف شوند و در صورت‌عدم فعالیت، اقاله و خلعیت به‌سرعت انجام خواهد شد تا این پروژه تحویل متقاضیان شود.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس عنوان کرد: پروژه‌های مسکن مهر پردیس باید تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیانی شود که بیش از ۱۲ سال در انتظار تحویل واحدهایشان هستند و برای این کار با هیچ پیمانکار و قصور کننده‌ای مماشات نخواهیم داشت.
به گزارش دولت؛ گفتنی است، با حضور روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور، غفوری عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت عمران پردیس همچنین مدیران و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی بازدیدی از صبح تا عصر روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه ۱۴۰۲ از تمامی فازها و پروژه‌های مسکن مهر پردیس صورت گرفت و پس از این بازدید مسئولان جلسه‌ای را از ساعت ۱۷ تا بامداد روز جمعه در سالن جلسات شرکت عمران پردیس در خصوص پروژه‌هایی که فاقد پیشرفت فیزیکی بودند، برگزار کردند.