آفتاب یزد: اگر خدای ناکرده عزیزان‌تان هم دچار چنین مشکلاتی می‌شدند اینگونه توجیه می‌کردید؟ آفتاب یزد: در پاسخ به مطلب منتشره با عنوان: «آقای تامین اجتماعی! مساله درمان مردم شوخی‌بردار نیست» مورخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۲ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را به دفتر روزنامه ارسال کرده که بدین شرح است: بر اساس اعلام سازمان تامین […]

آفتاب یزد: اگر خدای ناکرده عزیزان‌تان هم دچار چنین مشکلاتی می‌شدند اینگونه توجیه می‌کردید؟
آفتاب یزد: در پاسخ به مطلب منتشره با عنوان: «آقای تامین اجتماعی! مساله درمان مردم شوخی‌بردار نیست» مورخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۲ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را به دفتر روزنامه ارسال کرده که بدین شرح است:
بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، عملکرد سرویس‌های سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، در مرکز داده این سازمان به صورت ۲۴ساعته از سوی مرکز پایش عملیات شبکه و امنیت تحت‌نظر بوده و واکنش لازم به هرگونه رخداد با حداکثر توان انجام می‌پذیرد و این نظارت در روزهای پایانی ماه به سبب تراکم مراجعات به این سامانه برای پرداخت حق بیمه با حساسیت بیشتری صورت می‌گیرد. اختلالات مقطعی در این سامانه در روزهای پایانی مهرماه سال جاری نیز که به علت برخی مشکلات فنی ایجاد شده بود، توسط کارشناسان پایش، شناسایی و علل آن بررسی و رفع شد و سامانه‌های مذکور در دسترس کاربران قرار گرفت.
توضیح آفتاب یزد: ضمن تشکر از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی باید متذکر شد که پاسخ این وزارتخانه قانع کننده به نظر نمی‌رسد. همانطور که در گزارش مذکور ذکر شده بود برخی مسائل مستقیما با جان مردم در ارتباط است و نمی‌توان اینقدر راحت با مسائل برخورد کرد. ما نوشتیم با این قطعی‌های مکرر جان مردم را به خطر می‌اندازید و وزارتخانه می‌گوید مقطعی بود و رفع شد. آری؛ منت بر سر مردم گذاشتید و رفع کردید و هزینه این نقص را چرا باید مردم با جان خود بپردازند؟ سوال روشن از مسئولان این وزارتخانه این است که اگر خدای ناکرده یکی از عزیزان‌تان چنین مشکلی داشت هم اینقدر ماجرا را سهل می‌گرفتید و با چند خط توضیح سوءمدیریت خود را توجیه می‌کردید؟!