رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳» را که براساس آن ۱۳ مناسبت جدید به تقویم سال آینده کشور اضافه می‌شود، ابلاغ کرد. به گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیدابراهیم رئیسی، در نامه‌ای به شورای فرهنگ عمومی و […]

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳» را که براساس آن ۱۳ مناسبت جدید به تقویم سال آینده کشور اضافه می‌شود، ابلاغ کرد. به گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیدابراهیم رئیسی، در نامه‌ای به شورای فرهنگ عمومی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳» را که در جلسه ۸۸۹ مورخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد. متن این ابلاغیه به شرح زیر است:
ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳» که بنا به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی؛ در جلسه ۸۸۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:
ماده واحده – مناسبت‌های جدید جهت درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳ به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شوند: