مدیرکل ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی از تشکیل کارگروه صدای مردم بر اساس دستورالعمل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری و دستور معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد. «محسن عسکری» با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده از نهاد ریاست‌جمهوری، کارگروه «صدای مردم» در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل و جلسات آن برگزار می‌شود، افزود: بیش از ۳۰۰ […]

مدیرکل ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی از تشکیل کارگروه صدای مردم بر اساس دستورالعمل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری و دستور معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد.
«محسن عسکری» با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده از نهاد ریاست‌جمهوری، کارگروه «صدای مردم» در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل و جلسات آن برگزار می‌شود، افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران ارشد استانی عضو کارگروه‌های استانی هستند که ریاست هر استان بر عهده رئیس سازمان جهادکشاورزی همان استان است.
دبیر کارگروه صدای مردم وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: کارگروه صدای مردم در مجموعه ستاد، شامل ۱۱ عضو و ریاست آن بر عهده وزیر جهادکشاورزی است؛ قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون توسعه بازرگانی، رئیس سازمان امور اراضی کشور، رئیس سازمان حراست، سرپرست سازمان تعاون روستایی، معاون امور زراعت و مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اعضای دایم این کارگروه هستند.
وی تصریح‌کرد: علاوه بر اعضای دائم و به فراخور مشکلات و مسائل ارجاع شده از نهاد ریاست‌جمهوری، عضو مدعو به این جمع اضافه می‌شود.
عسکری در بیان وظایف این کارگروه، گفت: مسائل عام‌المنفعه و کثیر الابتلا توسط بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری و مرکز ارتباطات مردمی این نهاد احصا و ارسال می‌شود. این مسائل در کارگروه صدای مردم، بررسی و راه‌حل آن به صورت مستند برای اجرا ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ دبیر کارگروه صدای مردم از بررسی و رفع ۵۰ مورد از ۷۰ مسئله ارجاع شده به کارگروه در مدت تشکیل آن خبر داد و این بازخورد را مثبت و نشان‌دهنده موفقیت کارگروه صدای مردم وزارت جهادکشاورزی ارزیابی کرد.