پس از شروع انتفاضه دوم رژیم جعلی صهیونیستی در ۲۳ سال گذشته تا امروز بیش‌از چندین هزار کودک مظلوم فلسطینی را به شهادت رسانده است و این اتفاق غیر انسانی در چند روز اخیر هم شدت گرفته است. حمله به مراکز درمانی و کشتار وحشیانه غیرنظامیان فلسطینی از جمله شهادت کودکان شیرخواره و صدها تن […]

پس از شروع انتفاضه دوم رژیم جعلی صهیونیستی در ۲۳ سال گذشته تا امروز بیش‌از چندین هزار کودک مظلوم فلسطینی را به شهادت رسانده است و این اتفاق غیر انسانی در چند روز اخیر هم شدت گرفته است. حمله به مراکز درمانی و کشتار وحشیانه غیرنظامیان فلسطینی از جمله شهادت کودکان شیرخواره و صدها تن کودک دیگر و بیماران بستری در تخت، آن هم فقط در یک شب (۲۵ مهر)، قلب هر انسان آزاداندیش و اخلاق مداری را که حتی انسانیت را تنها مبنا قراردهد به درد می‌آورد.
این روزها شاهد آن هستیم برخی از شبکه‌های مجازی و اشخاص انسان نما نه تنها این اقدامات غیر بشر دوستانه و ناقض حقوق کودکان و زنان را نقض نمی‌کنند بلکه با سیاسی خواندن آن و استفاده از ابزار رسانه کمک به رژیم کودک‌کش اسرائیل می‌کنند و در صدد تضعیف و حتی به چالش کشیدن این مقاومت مردمی هستند. هیچ منطق و وجدانی توجیه‌کننده حمله به یک بیمارستان و قتل عام مردم بی‌پناه و غیرنظامیان نمی‌باشد اما حال که در جنگ روایت‌ها رسانه‌های طرفدار اسرائیل به شکل گسترده‌ای با کاربست واژه‌هایی مانند «تروریست»، «حمله بی‌دلیل» و «ستیزه جو» به توصیف عملیات فلسطینی‌ها پرداخته و اسرائیل را سزاوار همدردی و حق دفاع از خود می‌دانند و در داخل کشور نیز برخی همین خط خبری را ترویج و حمایت می‌کنند.

اینجاست که دیگر جای تساهل با حامیان رسانه‌ای داخل کشور که با اقدامات رسانه‌ای از قبیل پست، استوری، متن و دلنوشته در راستای حمایت از این رژیم کودک کش در کشور باقی نمی‌ماند، چرا که مستند به «قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» که در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ بیست و نهم اردیبهشت ماه یکهزاروسیصدونودونه مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۳۱ به تایید شورای نگهبان رسیده است که در اجرای اصل یکصدوبیست وسوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسیده است صراحتا برخود قانونی و قضائی با این دسته از اشخاص معین شده است.لذا امروز انتظار می‌رود دستگاه قضائی؛ با دنبالچه‌های فارسی زبان رسانه‌های حامی رژیم کودک کش، که خط غالب خبری و تحلیلی آن‌ها در کشور هستند به استناد ماده۸ قانون فوق الذکر که اعلام می‌دارد؛ هرگونه اقدامی از قبیل امنیتی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، رسانه ای، تبلیغی، مساعدت اقتصادی و مالی مستقیم و غیرمستقیم آگاهانه در جهت تایید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی، ممنوع است و مرتکب به مجازات حبس تعزیری درجه پنج محکوم می‌شود. وفق مقررات موجود برخورد و اقدام قانونی انجام دهد.