وزیر راه و شهرسازی از ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در گلستان وجود داشته که تاکنون ۳۰ نقطه حادثه‌خیز رفع شده و ۶۵ نقطه حادثه‌خیز دیگر تا پایان دولت به اتمام می‌رسد، خبر داد. مهرداد بذرپاش در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۳ کیلومتر بزرگراه راه اصلی و روستایی در گلستان، گفت: متانت و صبوری مهم‌ترین […]

وزیر راه و شهرسازی از ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در گلستان وجود داشته که تاکنون ۳۰ نقطه حادثه‌خیز رفع شده و ۶۵ نقطه حادثه‌خیز دیگر تا پایان دولت به اتمام می‌رسد، خبر داد.
مهرداد بذرپاش در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۳ کیلومتر بزرگراه راه اصلی و روستایی در گلستان، گفت: متانت و صبوری مهم‌ترین ویژگی مردم گلستان است، در سیل گلستان چند روزی مهمان مردم این استان بودم و در حالی که سیل‌زدگان برای دریافت مایحتاج اولیه دچار مشکل بودند جز زبان تشکر و صبوری رفتار دیگری از آن‌ها ندیدیم.
وی با بیان اینکه واگذاری پنج هزار قطعه زمین به روستاییان گلستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است، گفت: وام ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد تا روستاها به عنوان نماد تولید بیش از گذشته رونق بگیرند. از همان زمانی که پروژه‌ها به اتمام می‌رسد عملیات عبور و ترافیک برقرار می‌شود و منتظر مراسم افتتاح نمی‌مانیم.
وی با بیان اینکه همکارانم در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی با همه گرفتاری‌های اعتباری و حجم بالای کار با تمام توان در خدمت مردم شریف گلستان هستند، تصریح کرد: اقدامات خوبی انجام شده که یکی از آن‌ها بهسازی محور آق‌قلا به بندر ترکمن به طول ۳۵ کیلومتر بود. وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد باند شمالی محور بندرترکمن به آق قلا تا پایان دولت سیزدهم به اتمام برسد و جاده مرگ به جاده امن و آرامش و جاده زندگی تبدیل شود. به گفته بذرپاش ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در گلستان وجود داشته که تاکنون ۳۰ نقطه حادثه‌خیز رفع شده و ۶۵ نقطه حادثه‌خیز دیگر تا پایان دولت به اتمام می‌رسد تا شاهد بروز سوانح و اتفاقات ناگوار جاده‌ای بر اثر راه غیراستاندارد نباشیم.
به گزارش مهر؛ وی تاکید کرد: کشور با همه مشکلات در بخش‌های زیادی تبدیل به کارگاه سازندگی شده و توسعه راه‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های توسعه اقتصادی کشور در دستور کار ما قرار گرفته است.