سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم اسرائیل همچنان ۷۰۰ نفر از جمله ۲۵۹ بیمار و زخمی را در بیمارستان شفا زندانی کرده است. به گزارش ایرنا، اشرف القدره گفت: یک کمیته وابسته به سازمان ملل از بیمارستان شفا دیدار کرده است. اما هیچ تحولی درباره خارج کردن این افراد از بیمارستان […]

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم اسرائیل همچنان ۷۰۰ نفر از جمله ۲۵۹ بیمار و زخمی را در بیمارستان شفا زندانی کرده
است.
به گزارش ایرنا، اشرف القدره گفت: یک کمیته وابسته به سازمان ملل از بیمارستان شفا دیدار کرده است. اما هیچ تحولی درباره خارج کردن این افراد از بیمارستان وجود ندارد و آنها در داخل بیمارستان بدون آب، برق و غذا در وضعیت فاجعه باری به سر می‌برند.
وی افزود: رژیم اشغالگر ممکن است مانند بیمارستان شفا، از زخمی‌ها در بیمارستان اندونزی نیز به عنوان سپر انسانی استفاده کند. همچنین ممکن است پس از جنایاتش در بیمارستان شفا، بیمارستان اندونزی را نیز به پایگاه نظامی تبدیل کند. به همین دلیل برای انتقال زخمی‌های زندانی در بیمارستان اندونزی در تماس هستیم.
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی محاصره بیمارستان اندونزی را تشدید کرده است، تأکید کرد: اشغالگران ممکن است درباره بیماران و زخمی‌هایی که از بیمارستان اندونزی اخراج می‌کنند مرتکب هر گونه حماقتی شوند.
القدره گفت: هیچ گونه تضمینی درباره ایجاد یک گذرگاه امن از سوی اشغالگران برای خارج کردن زخمی‌ها و آوارگان وجود ندارد. به همین دلیل تا زمانی که آخرین زخمی را از بیمارستان خارج نکنیم آن را ترک نخواهیم کرد.