آفتاب یزد: عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، مدیرعامل این باشگاه را به جعل امضا و اثر انگشت متهم کرد. در شرایطی که مدیران باشگاه استقلال از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال به جعل امضا متهم شده‌اند و این پرونده در کمیته اخلاق در حال پیگیری است، حالا ایسنا به سند دیگری دست پیدا کرده است که بر […]

آفتاب یزد: عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، مدیرعامل این باشگاه را به جعل امضا و اثر انگشت متهم کرد. در شرایطی که مدیران باشگاه استقلال از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال به جعل امضا متهم شده‌اند و این پرونده در کمیته اخلاق در حال پیگیری است، حالا ایسنا به سند دیگری دست پیدا کرده است که بر اساس آن، علیرضا خانی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، با طرح شکایت در مراجع قضائی، علی خطیر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیئت‌مدیره این باشگاه را به جعل امضا و اثر انگشت خود متهم کرده است. خانی در شکایت خود نوشته است که باشگاه استقلال با انعقاد قراردادی به عنوان مستاجر با فردی به عنوان موجر، امضا و اثر انگشت خانی را در این قرارداد ثبت کرده، در حالی که او از انعقاد قرارداد مطلع نبوده و هرگز آن قرارداد را امضا نکرده و اثر انگشتی را هم ثبت نکرده است. خانی در این شکایت صراحتا علی خطیر و فرشید سمیعی را به جعل متهم کرده است.

 واکنش باشگاه استقلال
حالا هیئت‌مدیره باشگاه استقلال درباره شکایت علیرضا خانی از مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره این باشگاه بیانیه‌ای را منتشر کرد. در بیانیه هیئت مدیره باشگاه استقلال آمده است: «احتراما پیرو نشر متن شکواییه یکی از اعضای هیئت‌مدیره علیه مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره باشگاه به استحضار می‌رساند: صاحبان امضای مجاز در باشگاه استقلال جهت امضای اسناد تعهدآور، مدیرعامل به همراه یکی از اعضای هیئت‌مدیره و مهر باشگاه است. از این رو انحصار امضای دوم هرگز در اختیار آقای علیرضا خانی نبوده و به همین جهت وقتی ایشان از امضای قرارداد خودداری کرد، عضو دیگر هیئت‌مدیره قرارداد را امضا کرد. لازم به ذکر است این تغییر و جابه‌جایی امضای دوم به عنوان متمم با هولوگرام و کد رهگیری در قرارداد ثبت شده است. ضمنا سابقا اکثریت هیئت‌مدیره طبق یک مصوبه اختیار امضای دوم را به عضو موظف و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، آقای فرشید سمیعی، تفویض کردند. در حالی که گفته شده امضای آقای سمیعی روی امضای خانی زده شده، در سند منتشرشده امضای آقای سمیعی در کادری قرمز مشخص شده که با فاصله زیادی با امضای آقای خانی در بخش متمم قرارداد، قرار دارد. هیئت‌مدیره باشگاه استقلال ایران خروج اسناد و مدارک توسط عضو شناخته‌شده و متخلف من‌جمله اسناد ناقصی که منتج به تشکیل پرونده علیه باشگاه استقلال شده را به‌شدت محکوم کرده و از مدیرعامل محترم درخواست پیگیری این موضوع و تحت تعقیب قراردادن فرد خاطی تا حصول نتیجه را دارد. هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در این مقطع که آرامش در باشگاه حکمفرماست و تیم در صدر جدول لیگ برتر شرایط خوبی دارد، هرگونه تنش و تشنج را که منجر به تخریب آرامش باشگاه استقلال شود، محکوم می‌کند. بدون شک این هجمه‌ها به شکل هدفمند و به قصد تخریب استقلال صورت می‌گیرد و هواداران فهیم استقلال مراقب این تحرکات باشند. همچنین از نهادهای نظارتی تقاضای پیگیری و برخورد با فرد خاطی را داریم.»