رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بازداشت مردی که با سوءاستفاده از شیرین‌زبانی پسر شش‌ساله‌اش او را مجبور به استفاده از الفاظ رکیک و تظاهر به شراب‌خواری کرده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشرکرده بود، خبرداد. سرهنگ داوود معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال انتشار […]

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بازداشت مردی که با سوءاستفاده از شیرین‌زبانی پسر شش‌ساله‌اش او را مجبور به استفاده از الفاظ رکیک و تظاهر به شراب‌خواری کرده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشرکرده بود، خبرداد.
سرهنگ داوود معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال انتشار ویدیوهایی با محتوای فحاشی، تظاهر به مشروب خواری و… از سوی یک کودک در فضای مجازی و عادی انگاری این عمل زشت که منجر به ناراحتی و ایجاد دغدغه برای مردم نیز شده بود، رسیدگی به موضوع باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران شبکه‌های اجتماعی برای برخورد قانونی با تولیدکننده این ویدیوها در دستورقرار گرفت.
رئیس پلیس فتای پایتخت ادامه داد: در ادامه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده و باروش‌های فنی گرداننده صفحه اینستاگرامی منتسب به کودک مذکور را شناسایی کردند. در ادامه نیز هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و ماموران این فرد را در یکی از محله‌های جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا پایتخت منتقل کردند.
وی با بیان اینکه متهم مذکور، پدر پسربچه شش ساله بود، گفت:کلیپ‌های تولید و منتشرشده از سوی این فرد نقض آشکار حقوق کودکان و از مصادیق بارز کودک آزاری بود، علاوه بر آن ترویج شراب‌خواری، نوچه پروری، به کار بردن الفاظ رکیک جنسی توسط کودکان و… نیز از سوی پدر این کودک انجام شده بود.
معظمی گودرزی با اشاره به انجام تحقیقات از پدر این کودک گفت: متهم اعتراف کرد که به همراه دوستانش اقدام به تولید و انتشار ویدیو از پسر شش ساله‌اش کرده و قصد داشته تا از طریق جذب دنبال‌کننده برای صفحه اینستاگرامی خود، درآمدزایی کند.
رئیس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه متهم شدیدا از این بابت ابراز تاسف و از شهروندان بابت جریحه دار شدن افکار عمومی عذر خواهی کرد، گفت: متهم‌همچنین بیان داشت که در تصاویر شرابخواری فرزندش عمل شرب خمری انجام نگرفته و تنها شبیه‌سازی با آب ونوشیدنی انرژی‌زا انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه برای چندمین بار است که شاهد اتفاقات این چنینی هستیم، خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی اطمینان داشته باشند پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن هشدار به افرادی که جهت دیده شدن و یا جذب دنبال‌کننده در فضای مجازی به هر ترفندی حتی سوء استفاده از اطفال روی می‌آورند مطابق با قانون و با قاطعیت برخورد می‌کند.