اخبار روزنامه آفتاب یزد /
درخواست اورژانس برای برخورد قضائی با مزاحمتهای تلفنی
- شناسه: 9625
- سه شنبه 5 اردیبهشت 1402
- انتشار در صفحه ۹ | اجتماعی
معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد از تماسها با سامانه ۱۱۵ مزاحمت تلفنی است گفت: ما به دنبال برخورد جدی و قضائی با مزاحمین تلفنی هستیم.بابک یکتا پرست، در گفتگو با میزان در خصوص مزاحمتهای اورژانس گفت: به طور متوسط در کل کشور حدود ۱۰ درصد از تماسها با سامانه ۱۱۵ مزاحمت تلفنی است، این رقم در مکانهای مختلف متفاوت است و برای مثال این عدد در تهران ۸ درصد و در دزفول به ۱۷ درصد رسیده است.وی گفت: یکی از مشکلات این است که خطوط ما را اشغال میکند و هنگامی که یک بیمار و یا مصدوم واقعی به کمک احتیاج دارد، ممکن است پشت خط بماند، بیماری که دچار سکته قلبی شده است ثانیهها در زنده ماندن او اهمیت بسیاری دارند و معطل ماندن پشت خط اورژانس و از دست رفتن زمان برای این بیمار بسیار خطرناک است.
انتهای پیام