با احترام، در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه آفتاب یزد مورخ ۱۱/۱۰/۹۶ ستون روی خط آفتاب با موضوع، «عدم پاسخگویی تلفن بیمارستان» به اطلاع میرساند:
براساس گزارش ریاست مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش، شماره تلفنهای اصلی این مرکز دارای اپراتور خودکار میباشد که امکان ارتباط با واحد مورد نظر از طریق شمارههای داخلی وجود دارد و با توجه به شماره تلفنهای مربوط بهواحدهای مختلف، پیگیری این موضوع پساز مشخص شدن اینکه تماس گیرنده با کدام شماره تلفن داخلی مرکز تماس گرفته است قابل بررسی خواهد بود.
شایان ذکر است، به صورت ۲۴ ساعته دو اپراتور جهت پاسخگویی به موقع و مناسب با تماس گیرندگان در این مرکز مشغول فعالیت میباشند.