کاربران محترم: دسترسی به صفحات داخلی روزنامه از ساعت 12 میسر می باشد
AFTAB YAZD NEWSPAPER
سه شنبه, 24 فروردین 1400   Tuesday 13 April 2021
RSS فیدخوان
روزنامه در یک نگاه

جستجو در آرشیو

 Instagram.com/aftabyazd
طراحی و اجرا: هنر رسانه

زمان انتشار: 15 اردیبهشت 1399

صفحه خبر: حقوقی

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از 2 تا 3 برابر شدن مراجعات مردم برای خدمات پس از فروش نسبت به اسفند ماه خبر داد.
امیر اسحاقی دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: یکی از مشکلات شرکت‌ها در حال حاضر تامین قطعات یدکی برای تعمیر این گوشی‌ها است، چراکه با شیوع کرونا تامین‌کنندگان خارجی قطعات، قادر به فروش محصولات خود نبودند و حالا هم مشکلاتی که برای تخصیص ارز وجود دارد باعث شده این مشکل ادامه پیدا کند.
وی افزود: میانگین خرابی‌ کالا 2 درصد است؛ یعنی انتظار می‌رود از هر ۱۰۰ گوشی فروخته شده، 2تلفن همراه خراب باشد، اما در حال حاضر مراجعات مردم برای خدمات پس از فروش نسبت به اسفند ماه تقریبا 2 تا 3 برابر شده است.
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از بین رفتن لمس ال‌سی‌دی موبایل‌های مرجوعی بر اثر شسته شدن یا آب یا الکل را شایع‌ترین دلیل مرجوع شدن تلفن‌های همراه عنوان کرد و توصیه کرد که برای ضدعفونی تلفن همراه کاربران الکل را به صورت مستقیم به صفحه و درز‌های تلفن همراه اسپری نکنند و از دستمال آغشته به مواد ضدعفونی استفاده کنند. همچنین بهتر است برای ضدعفونی وسایل الکترونیک از مواد ضدعفونی که الکل کمتری دارد
استفاده شود.


ارسال ديدگاه
نام: ايميل: ديدگاه:
آفتاب یزد از چاپ نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
نظرات پس از تأیید در بخش روی خط آفتاب روزنامه چاپ می‌گردد.

ناحیه کاربری

آدرس ایمیل:
رمز عبور:
 
رمز عبورم را فراموش کرده‌ام

ثبت نام