کاربران محترم: دسترسی به صفحات داخلی روزنامه از ساعت 12 میسر می باشد
AFTAB YAZD NEWSPAPER
دوشنبه, 18 آذر 1398   Monday 9 December 2019
RSS فیدخوان
روزنامه در یک نگاه

جستجو در آرشیو

 Instagram.com/aftabyazd
طراحی و اجرا: هنر رسانه

زمان انتشار: 28 مرداد 1395

صفحه خبر: زندگی

آگاهی از تنفس: از نوع تنفس‌تان در ساعات مختلف روز آگاه شوید. برای این کار زنگ ساعت گوشی خود را برای هر یک ساعت روشن کنید و بعد از هر بار خاموش‌کردن زنگ آن، به نوع تنفس‌تان در آن یک ساعت بیندیشید. آیا تنفس شما آرام، منظم، در سکوت، عمیق یا از راه بینی بوده است؟ برای بهبود این شرایط چه باید کرد؟
تنفس از راه بینی: دهان‌تان را ببندید و زبان‌تان را به کام بچسبانید و مطمئن شوید هم ورود و هم خروج هوا از راه بینی صورت می‌گیرد. اگر احساس گرفتگی بینی دارید، بهتر است سینوس‌هایتان را شست‌وشو دهید.
بازدم را طولانی کنید: یک بازدم طولانی آرامش را افزایش می‌دهد و موجب می‌شود استنشاق (دم) عمیق‌تر و موزون‌تر صورت بگیرد. در یک تنفس بهینه باید دم 2 تا 3 ثانیه طول بکشد و پس از یک مکث 2 تا 3 ثانیه‌ای، بازدم باید 3 تا 4 ثانیه زمان ببرد.


ارسال ديدگاه
نام: ايميل: ديدگاه:
آفتاب یزد از چاپ نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
نظرات پس از تأیید در بخش روی خط آفتاب روزنامه چاپ می‌گردد.

ناحیه کاربری

آدرس ایمیل:
رمز عبور:
 
رمز عبورم را فراموش کرده‌ام

ثبت نام