کاربران محترم: دسترسی به صفحات داخلی روزنامه از ساعت 12 میسر می باشد
AFTAB YAZD NEWSPAPER
سه شنبه, 19 آذر 1398   Tuesday 10 December 2019
RSS فیدخوان
روزنامه در یک نگاه

جستجو در آرشیو

 Instagram.com/aftabyazd
طراحی و اجرا: هنر رسانه

زمان انتشار: 12 آذر 1398

صفحه خبر: فرهنگی

در آخرین ماه سال ۲۰۱۹ کمپانی دیزنی بار دیگر برگ برنده‌ای رو کرد و بازی گیشه را به نفع خود تغییر داد. این بار نوبت انیمیشن «فروزن / یخ‌زده» بود که به گیشه بی‌رونق یک ماه اخیر سینمای جهان رونقی تازه دهد. قسمت دوم انیمیشن «یخ‌زده» پس از ۹ روز اکران در سینماهای جهان به فروش باورنکردنی ۷۳۸ میلیون دلار رسیده است. فروشی که برای بیشتر فیلم‌ها آرزوست و آرزو می‌ماند. دیزنی برای اکران این انیمیشن نقشه جالبی داشت و با یک تغییر کوچک در برنامه اکران فیلم سود بسیار زیادی کرد. در حالی که قسمت اول انیمیشن در تعطیلات عید شکرگزاری اکران شده بود، قسمت جدید یک هفته قبل از عید شکرگزاری روی پرده رفت.
دیزنی با این تغییر یک هفته‌ای سود بسیاری کرد که در ارقام فروش مشهود است و به باور کارشناسان سینما بسیاری از کودکان که مخاطبان اصلی فیلم هستند، پس از تماشای فیلم در هفته گذشته در تعطیلات عید شکرگزاری همراه با خانواده دوباره یا چند باره به تماشای فیلم رفتند. به این ترتیب «یخ‌زده ۲» رکوردی بی‌نظیر در گیشه ثبت کرد و در مجموع
پنج روز فروش تعطیلات عید شکرگزاری رقم باورنکردنی ۱۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فقط در آمریکای شمالی فروش داشت که حتی از فروش افتتاحیه فیلم هم بیشتر است. داستان السا و خواهرش از گنج‌های دیزنی است که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها از رونق بیفتد و البته فقط در گیشه سودآور نیست و بازارهای هدف بسیاری دارد، از اسباب‌بازی بگیر تا لوازم تحریر و لباس. به گزارش خبرآنلاین، «یخ زده ۲»‌ از معدود دنباله‌های سینمایی است که از قسمت نخست موفق‌تر می‌شود. این انیمیشن تاکنون در ۱۱ کشور از جمله چین رکورد فروش قسمت اول را شکسته است.


ارسال ديدگاه
نام: ايميل: ديدگاه:
آفتاب یزد از چاپ نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
نظرات پس از تأیید در بخش روی خط آفتاب روزنامه چاپ می‌گردد.

ناحیه کاربری

آدرس ایمیل:
رمز عبور:
 
رمز عبورم را فراموش کرده‌ام

ثبت نام