کاربران محترم: دسترسی به صفحات داخلی روزنامه از ساعت 12 میسر می باشد
AFTAB YAZD NEWSPAPER
یکشنبه, 27 مرداد 1398   Sunday 18 August 2019
RSS فیدخوان
روزنامه در یک نگاه

جستجو در آرشیو

 Instagram.com/aftabyazd
طراحی و اجرا: هنر رسانه

زمان انتشار: 22 تیر 1398

صفحه خبر: سلامت

فهد خباز سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان از فعال بودن 8 درگاه ورودی برای رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی خبر داد. وی گفت: بیش از 220 دفتر پیشخوان در سطح استان خدمات مربوط به شرکت گاز را به شهروندان ارائه می‌دهد، افزود: شهر اهواز با بیش از 60 دفتر پیشخوان دولت بیشترین خدمات را در سطح استان به مراجعین ارائه می‌دهد. خباز با اشاره به اهمیت رضایت‌مندی مشترکین گاز طبیعی تصریح کرد: شرکت گاز خوزستان 8 درگاه ورودی جهت رسیدگی به درخواست‌ها و دریافت شکایات مردمی درحال حاضر به صورت 24 ساعته آماده دریافت پیام‌های مردمی است. سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان در خصوص فعالیت درگاه‌های ورودی گفت: سایت شرکت گاز استان، سامانه پیشنهادات و انتقادات 3194، شماره تلفن پیامگیر 34432900، سامانه سامد، میز خدمت، سامانه پیام کوتاه 300019400 و سامانه حوادث و امداد 194 در طول شبانه روز آماده دریافت پیام مشترکین و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان استان می‌باشد.

ارسال ديدگاه
نام: ايميل: ديدگاه:
آفتاب یزد از چاپ نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
نظرات پس از تأیید در بخش روی خط آفتاب روزنامه چاپ می‌گردد.

ناحیه کاربری

آدرس ایمیل:
رمز عبور:
 
رمز عبورم را فراموش کرده‌ام

ثبت نام