کاربران محترم: دسترسی به صفحات داخلی روزنامه از ساعت 12 میسر می باشد
AFTAB YAZD NEWSPAPER
یکشنبه, 04 فروردین 1398   Sunday 24 March 2019
RSS فیدخوان
روزنامه در یک نگاه

جستجو در آرشیو

 Instagram.com/aftabyazd
طراحی و اجرا: هنر رسانه

زمان انتشار: 28 دی 1397

صفحه خبر: اقتصادی

مرکز آمار ایران در گزارشی، وضعیت مصرف برخی از اقلام خوراکی و طرح فرهنگ رفتاری خانوار را در سال ۹۶، مورد بررسی قرار داده است. به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز آمار ایران در گزارشی، وضعیت مصرف برخی از اقلام خوراکی افراد ١۵ ساله و بیشتر در سال ١٣٩۶ را اعلام کرد.
٩.٧٨ درصد افراد ١۵ ساله و بیش‌تر، در هفته شیر مصرف می‌کرده‌اند. این درصد برای نوشابه۸.۵۴ درصد بوده است.
۴.٩٨ درصد افراد ١۵ ساله و بیش‌تر در سال١٣٩۶در هفته میوه مصرف کرده‌اند.
حدود ٢۴ درصد از افراد ١۵ ساله و بیش‌تر در سال ١٣٩۶ در ماه ماهی مصرف نکرده‌اند. در حالی که ۴٨ درصد از فست فود و ۴١ درصد غذای بیرون از منزل مصرف کرده بودند.

>تاثیر تبلیغات صدا و سیما
در ۰.۲ درصد از افراد برای خرید پوشاک
همچنین این مرکز، طرح فرهنگ رفتاری خانوار مرکز آمار ایران در سال ١٣٩۶ را نیز بررسی کرد.
بر این اساس، تماشای ویترین‌های فروشگاه‌های پوشاک با ٨١.۵ درصد بیشترین روشی بوده است که افراد ١۵ ساله و بیش‌تر اظهار نموده‌اند که پوشاک خود را با توجه به آن انتخاب کرده‌اند.
١.٣ درصد بر اساس تبلیغات محیطی، ٧درصد بر اساس پیشنهاد دوستان و نزدیکان، ۶.٢درصد مطابق مد در جامعه، ٠.٢ درصد بر اساس مشاهده برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران، ٠.٧درصد با توجه به شبکه‌های اجتماعی، ٠.١درصد بر اساس برنامه‌های ماهواره‌ای و ٣.٣درصد به سایر روش‌ها پوشاک خود را انتخاب کرده‌اند. اولویت ٣۴.۴ درصد از افراد ١۵ ساله و بیش‌تر در خرید پوشاک، پوشاک تولید داخل‌ و ٧.۶ درصد پوشاک خارجی بوده است.
برای ۵٨ درصد افراد نیز اولویت خاصی بین پوشاک داخلی و خارجی وجود ندارد.


ارسال ديدگاه
نام: ايميل: ديدگاه:
آفتاب یزد از چاپ نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
نظرات پس از تأیید در بخش روی خط آفتاب روزنامه چاپ می‌گردد.

ناحیه کاربری

آدرس ایمیل:
رمز عبور:
 
رمز عبورم را فراموش کرده‌ام

ثبت نام